تسجيل الدخول للوصول بشكل أسرع إلى أفضل الصفقات. انقر هنا إذا لم يكن لديك حساب.

ايجار مرسيدس E200 بسائق | سيارات شكل جديد 2024.. ليموزين نصار المحترفين

منذ 7 ساعات   وسائل النقل   القاهرة   4 الآراء
2,000 EGP
  • aygar-mrsyds-e200-bsayk-syarat-shkl-gdyd-2024-lymozyn-nsar-big-0

موقعك: القاهرة

السعر: 2,000 EGP


شركة ليموزين نصار لخدمات الليموزين وسيارات الزفاف والنقل السياحي تقدم اقوى العروض والخصومات على ايجار جميع انواع السيارات 01119920103
*مرسيدس E200 الشكل الجديد للإيجار من شركة ليموزين نصار لاستقبالات المطار وحفلات الزفاف*
لو بتدور على الفخامة والراحة في التنقل شركة ليموزين نصار بتقدملك مرسيدس E200 الشكل الجديد اللي بتمثل قمة الأناقة والتطور في عالم السيارات الفاخرة. العربية دي هي الخيار الأمثل لاستقبالات المطار لكبار الزوار أو للاستخدام في حفلات الزفاف والمناسبات الخاصة اللي بتحتاج فيها لنقلة فاخرة ومميزة.
*ليه تختار مرسيدس E200 من ليموزين نصار*
- تكنولوجيا حديثة*: مرسيدس E200 الشكل الجديد بتجمع بين التصميم العصري والتكنولوجيا المتطورة من أنظمة الأمان العالية لوسائل الترفيه المبتكرة. ده بيخلي كل رحلة تجربة ممتعة ومريحة.
- *راحة استثنائية*: السيارة بتتميز بمساحة داخلية مريحة مع تجهيزات فاخرة بتناسب كل المناسبات. سواء كنت عايز تستقبل ضيوف مهمين من المطار أو تنقل نفسك وعروستك في يوم الزفاف هتحس بالفرق.
- *خدمة مميزة*: مع شركة ليموزين نصار هتستمتع بخدمة من أعلى مستوى من سائقين محترفين بيهتموا بأدق التفاصيل وبيحرصوا على راحتك لأسطول سيارات مجهز بأحدث الموديلات اللي بتلبي كل احتياجاتك.
- *مرونة في الحجز*: بنوفر لك خدمة الحجز على مدار اليوم سواء عايز العربية في الصبح بدري أو متأخر بالليل هنكون متواجدين عشان نخدمك ونضمن لك تجربة مريحة وسلسة.
- ايجار مرسيدس ,ليموزين مرسيدس ,سيارات للايجار بالسائق ,إيجار مرسيدس مع سائق ,تأجير سيارات مرسيدس بسائق ,سيارات مرسيدس للإيجار مع سائق ,خدمات تأجير سيارات مرسيدس بسائق ,إيجار سيارة مرسيدس فاخرة مع سائق ,سيارات مرسيدس للإيجار مع سائق فاخر ,تأجير سيارات مرسيدس بسائق فاخر ,سيارات مرسيدس للنقل مع سائق ,إيجار سيارات مرسيدس الفاخرة مع سائق ,خدمات تأجير سيارات مرسيدس بسائق فاخر ,ايجار مرسيدس كابورليه ,مرسيدس E200 للايجار
مرسيدس E200 هي الاختيار المثالي لأي مناسبة سواء استقبال ضيوف مهمين أو استخدام في يوم الزفاف. مع شركة ليموزين نصار بنضمن لك تجربة مميزة وفريدة من نوعها بتجمع بين الفخامة والاحترافية في الخدمة.
للتواصل والاستفسار عن الحجز اتصل على|
01119920103 _ 01101055099
العنوان |
12 شارع الحجاز ميدان المحكمة مصر الجديدة
انستجرام |

موقعنا الالكتروني |

فيسبوك |

تفاصيل اضافية

النوع
Mercedes
سنة الصنع
2023
نوع الوقود
بنزين
نوع ناقل الحركة
أوتوماتيكي
الإضافات:
تكييف الهواء
نظام تحديد المواقع
نظام الأمن
الأطار الأحتياطي