تسجيل الدخول للوصول بشكل أسرع إلى أفضل الصفقات. انقر هنا إذا لم يكن لديك حساب.

ايجار ليموزين مرسيدس _اقل سعر سيارات في مصر المحترفين

منذ 6 ساعات   وسائل النقل   القاهرة   3 الآراء
2,000 EGP
  • aygar-lymozyn-mrsyds-akl-saar-syarat-fy-msr-big-0
  • aygar-lymozyn-mrsyds-akl-saar-syarat-fy-msr-big-1

موقعك: القاهرة

السعر: 2,000 EGP


شركة ليموزين نصار لخدمات الليموزين وسيارات الزفاف والنقل السياحي تقدم اقوى العروض والخصومات على ايجار سيارات مصر 01119920103

لو بتدور على عربية فخمة ومريحة لمشاويرك أو مناسباتك بنوفرلك مرسيدس فيانو للإيجار بالسائق عربية واسعة وأنيقة تجمع بين الفخامة والراحة في كل تفاصيلها. سواء كان عندك مشوار شغل مهم مشوار عائلي أو حتى مناسبة خاصة مرسيدس فيانو هتكون الاختيار المثالي ليك.

العربية مجهزة بكل الكماليات اللي ممكن تحتاجها التكييف قوي والكراسي مريحة جدًا مع مساحات واسعة تضمن لك وللي معاك رحلة هادية ومريحة. ده غير إن السائق محترف جدًا وعارف كل الطرق هيوصلك لأي مكان في الوقت اللي تحتاجه من غير ما تشيل هم الطريق أو الزحمة.

نظام الإيجار اليومي هيوفرلك حرية التنقل طول اليوم من غير ما تقلق. السائق بيكون معاك طول الوقت مستعد لأي طلبات أو تغيرات في خط سيرك. تقدر تستخدم العربية في كل مشاويرك اليومية من المشاوير السريعة لحد السفريات الطويلة والسائق هيكون جاهز لتلبية احتياجاتك بكل احترافية.

سواء كنت عايز العربية لمشاوير العمل أو لنقل العيلة في مناسبة خاصة مرسيدس فيانو بتقدم لك تجربة سفر فاخرة ومريحة من غير أي تعب. العربية دي مش بس للنقل هي كمان تعبير عن الفخامة والرقي في كل خطوة بتاخدها.

لو عايز تحجز أو تعرف أكتر عن تفاصيل الإيجار تواصل معانا دلوقتي واحجز مرسيدس فيانو بالسائق وعيش تجربة فخمة ومريحة في كل مشوار.

ايجار مرسيدس فيانو ,ايجار مرسيدس فان عائلي ,ايجار ليموزين مرسيدس ,تاجير مرسيدس ,خدمات ايجار مرسيدس ,حجوزات ايجار مرسيدس ,مرسيدس للمؤتمرات ,مرسيدس ايجار بالسائق ,مرسيدس للمطار ,مرسيدس فيانو للايجار ,ايجار مرسيدس ,ليموزين مرسيدس ,سيارات للايجار بالسائق ,إيجار مرسيدس مع سائق ,تأجير سيارات مرسيدس بسائق ,سيارات مرسيدس للإيجار مع سائق ,خدمات تأجير سيارات مرسيدس بسائق ,إيجار سيارة مرسيدس فاخرة مع سائق ,سيارات مرسيدس للإيجار مع سائق فاخر ,تأجير سيارات مرسيدس بسائق فاخر ,سيارات مرسيدس للنقل مع سائق ,إيجار سيارات مرسيدس الفاخرة مع سائق ,خدمات تأجير سيارات مرسيدس بسائق فاخر ,ايجار مرسيدس كابورليه ,مرسيدسC180 للايجار

### للحجز والاستفسار:

01119920103 _ 01101055099

المتاحة أو زيارة موقعنا على الإنترنت |

موقعنا الالكتروني |

انستجرام |

فيسبوك |

تفاصيل اضافية

النوع
Mercedes
سنة الصنع
2023
نوع الوقود
بنزين
نوع ناقل الحركة
أوتوماتيكي
الإضافات:
تكييف الهواء
نظام تحديد المواقع
نظام الأمن
الأطار الأحتياطي