تسجيل الدخول للوصول بشكل أسرع إلى أفضل الصفقات. انقر هنا إذا لم يكن لديك حساب.

استأجر جيب لزفافك أفضل أنواع سيارات الزفاف الفاخرة المحترفين

منذ 5 أيام   وسائل النقل   القاهرة   5 الآراء
2,500 EGP
  • astagr-gyb-lzfafk-afdl-anoaaa-syarat-alzfaf-alfakhr-big-0

موقعك: القاهرة

السعر: 2,500 EGP


أقوى عروض وخصومات ليموزين نصار لإيجار سيارات الزفاف *جيب رنجلر*

لو بتفكر في زفاف مميز ومختلف وعايز تدخل فرحك بأسلوب عصري وفخم *ليموزين نصار* بتقدملك عرض رائع لإيجار سيارات الزفاف *جيب رنجلر* العربية اللي بتمزج بين القوة والشياكة. جيب رنجلر هتوفرلك تجربة استثنائية في يومك الكبير وكل ده بالسائق البنزين والزينه مشمولة.

العربية هتكون جاهزة من أول لحظة والسائق المحترف هيوصلك بكل راحة وأمان عشان تركز في فرحتك من غير ما تشيل هم التفاصيل. الزينه هتكون من أحدث التصميمات وبأعلى جودة وكل ده بيتم حسب ذوقك واختياراتك عشان تكون سيارتك جاهزة للظهور بشكل مبهر يناسب أهم يوم في حياتك.

*جيب رنجلر* مش بس عربية دي تجربة مختلفة تمامًا تضيف طابع فريد على حفلتك. سواء كنت بتخطط لفرح في المدينة أو حتى على الشاطئ العربية دي جاهزة للتألق في أي مكان. متين فاخر ومميز – جيب رنجلر هتخلي وصولك لقاعة الفرح حدث استثنائي.

عروضنا وخصوماتنا على إيجار سيارات الزفاف مش هتتفوت. بنقدملك أفضل الأسعار وخدمات متكاملة عشان نضمن إن يومك يبقى على أكمل وجه. احجز دلوقتي واستمتع بأفخم تجربة زفاف مع *ليموزين نصار* وعربية *جيب رنجلر*.

اتصل بنا واحجز عربيتك لليوم اللي مفيش زيه في حياتك!

ايجار سيارات جيب ,جيب للايجار ,انواع سيارات الزفاف ,ايجار سيارات زفاف ,ايجار سيارات ,سيارات زفاف للايجار ,ايجار سيارة كرايسلر ,سيارات زفاف للتأجير ,تأجير ليموزين لحفلات الزفاف ,سيارات فرج للايجار ,أحدث سيارات الزفاف للايجار ,سيارات للايجار مع سائق فقط ,سيارات زفاف 2024 للايجار ,أفضل عروض تأجير سيارات الزفاف ,ليموزين زفاف للايجار

للتواصل والاستفسار |

01101055099| 01119920103

العنوان |

12 شارع الحجاز ميدان المحكمة مصر الجديدة

فيسبوك |

تفاصيل اضافية

النوع
Jeep
سنة الصنع
2023
نوع الوقود
بنزين
نوع ناقل الحركة
أوتوماتيكي
الإضافات:
تكييف الهواء
نظام تحديد المواقع
نظام الأمن
الأطار الأحتياطي