تسجيل الدخول للوصول بشكل أسرع إلى أفضل الصفقات. انقر هنا إذا لم يكن لديك حساب.

إيجار رانج روفر مع سائق خاص: رحلات مريحة بدون مجهود المحترفين

منذ 8 ساعات   وسائل النقل   القاهرة   3 الآراء
500 EGP
  • aygar-rang-rofr-maa-sayk-khas-rhlat-mryh-bdon-mghod-big-0
  • aygar-rang-rofr-maa-sayk-khas-rhlat-mryh-bdon-mghod-big-1
  • aygar-rang-rofr-maa-sayk-khas-rhlat-mryh-bdon-mghod-big-2

موقعك: القاهرة

السعر: 500 EGP


عايز تجرب الرفاهية والراحة في التنقل من غير ما تشيل هم السواقة *ليموزين نصار* بتقدملك فرصة استئجار *رانج روفر سبورت* مع سائق محترف جاهز يخليك تستمتع بكل لحظة في رحلتك. سواء عندك مناسبة خاصة أو مشوار مهم أو حتى رحلة طويلة *رانج روفر سبورت* هي العربية اللي هتجمعلك بين الأناقة والقوة.

العربية دي مجهزة بأحدث التقنيات ووسائل الأمان هتحس معانا بالراحة والهدوء وانت بتتنقل في أفخم عربية مع سائق مدرب على أعلى مستوى. سواقينا بيعرفوا يقدّموا خدمة احترافية ويوصلوك في الوقت اللي يناسبك من غير تأخير أو قلق على الطريق.

مع *ليموزين نصار بنوفرلك خطط إيجار متنوعة تناسب احتياجاتك سواء كنت محتاج العربية ليوم واحد أو لمدة أطول. وكل ده بأسعار مناسبة وخدمات ممتازة. احجز دلوقتي واستمتع بتجربة تنقل مميزة من غير تعب السواقة. **رانج روفر سبورت* جاهزة تخدمك وتخليك تعيش تجربة من الراحة والفخامة. اتصل بينا واحجز مشوارك بكل سهولة!
إيجار رانج روفر ,تأجير رانج روفر سبورت ,إيجار رانج روفر فوج ,تأجير رانج روفر فيلار ,استئجار رانج روفر إيفوك ,إيجار سيارات رانج روفر فاخرة ,تأجير رانج روفر للزفاف ,إيجار رانج روفر رجال الأعمال ,تأجير رانج روفر سياحي ,أسعار إيجار رانج روفر ,استئجار رانج روفر بالسائق ,تأجير سيارات دفع رباعي رانج روفر ,إيجار رانج روفر طويلة الأمد ,أفضل عروض تأجير رانج روفر ,إيجار رانج روفر للحفلات والمناسبات ,إيجار رانج روفر حديثة
للتواصل والاستفسار |
01101055099| 01119920103
العنوان |
12 شارع الحجاز ميدان المحكمة مصر الجديدة
موقعنا الالكتروني |

تفاصيل اضافية

النوع
Land Rover
سنة الصنع
2024
نوع الوقود
بنزين
نوع ناقل الحركة
أوتوماتيكي
الإضافات:
تكييف الهواء
نظام تحديد المواقع
نظام الأمن
الأطار الأحتياطي